lørdag den 28. april 2012

Farvel til mine nye søstre :)

(skrevet den 24. april)
I går sagde jeg farvel til min søde nye søster, Jules. Hvis jeg havde vist at det ville blive så svært, så havde jeg nok ikke valgt, at blive her længere tid uden hende. Men farvel det fik vi altså sagt og også til søde Hannah og Ninna efter et hurtigt evalueringsmøde.
Jeg blev hevet med kirkens youth group ud i går. Vi skulle delvis shanghaje nye medlemmer til kirken og delvis forfølge dem, som ikke var der i søndags. I dag var jeg så med til bible study… Jeg har altid undret mig over, hvad de lavede der hver onsdag, men jo, de studerer faktisk biblen. Vælger et par steder, og begynder så at diskutere ’What is sin?’, ’How do we get eternal life?’ Så sidder Dorte lige så fint der på sivmåtten og lytter til nyanja blandet med lidt engelsk imens jeg ihærdigt forsøger på, ikke at få øjenkontakt, for så bliver jeg bare bedt om at komme med en engageret kommentar eller en opening/closening prayer. Jeg har fået mumlet to opening-prayers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar