torsdag den 17. maj 2012

DANMARK


Pit-stop i DK! Det var dejligt endeligt at være på dansk jord og endnu dejligere at se, at min taske også var det!!

Fantastisk at se min familie (ikke mindst den savnede (nu kæmpe) lillebror) og venner igen. Da jeg kom hjem, var det som om, at jeg nærmest ikke havde været af sted. Det er ufatteligt så nemt det er, at falde ind i samme rolle igen. Jeg må indrømme, at det var dejligt at kunne tage sit flotte tøj og velduftende parfume på igen. Det er som om, at de sidste måneder er en drøm, som en gang imellem dukker op i mit hoved. Billeder af lille Blessed, eleverne i grade 4 eller Jules og jeg på vej til boma. Jeg savner det. Græsset er altid grønnere på den anden side.

Efter et par rigtig gode dage i KOLDE Danmark inkl. fejring af Frede, er jeg klar til at rejse af sted igen til INDIEN! Jeg glæder mig til at rejse med Sabina og have det sjovt. Det er true hvad man har hørt, når man først er rejst en gang, så vil man rejse igen og igen.

See you in India!

Ps I dag har jeg da lavet nshima til den lille familie herhjemme!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar